Pengikut

dEmI MaSa

Jumaat, 24 Mei 2013

AKULAH PEWARIS..

Assalamualaikum.. Seperti selalu mengucapkan ayat suci ALLAH.. :)
Alhamdulillah 26 Mei ni aku bakal masuk ke MMC iaitu MULTMEDIA COLLEGE di Kuala Lumpur.. Course Management with multimedia.. Ramai orang tanya kenapa masuk MMC ?? kenapa tak masuk U jew or whatever laa.. Tak apa laa,,itu hak masing2 kan..Aku masuk sana pun sebab aku nak mewarisi kejaya macam ayah aku jew.. 
InsyaALLAH jika ada rezeki dapat MMU aku terus di transferkan ke sana di MMU Melaka.. Walaupun jauh aku akan korban kan juga untuk mencapai apa yang aku dan keluarga inginkan.. Walaupun result SPM tak laa dibanggakn macam orang dapat straight A+ tapi alhamdulillah aku dah cuba yang terbaik.. :) 
Memandangkan aku akan ada orintasi selama 3 hari,maybe laptop + online akan dikurang untuk sementara waktu.. hohohoo.. nasib badan la kalau nak sambung study.. lalalalallla... 0k bye nak tidur puas2 sebelum berangkat.. s0b..s0b..s0b.. :( 

1 ulasan:

  1. tagged you in a post ! http://morethanword-zaty.blogspot.com/

    BalasPadam