Pengikut

dEmI MaSa

Sabtu, 21 September 2013

FINAL EXAM

Assalamualaikum..
Fuh,lama juga tak update blog nih.. Kesian blog dah bersarang dan berhabuk... HAHAHAHA... okeyh bertarikhkan 20/09/2013 nih aku dah FINAL EXAM.. Yeahhhhh,dengan bangga nya aku dah nak masuk SEM 2.. Tapiii haaaa,sekali masuk dewan yang dikenali sebagai DEWAN RUMPUN JATI luruh terus jantung aku sebab nya exam kali nie bukan lah exam macam aku masa sekolah rendah n menengah.. HAHA.. Paling tak boleh blaa sistem kali ni exam sesiapa yang meniru kena masuk MAHKAMAH.. hehehe..
WHATT THEE HELL ??? hehehe.. Nak buat macam mana kan umur dah meningkat memang laa undang2 pun lain.. HAHAHA.. sebenarnya dalam hati ni rindukan suasana sekolah... Nakkk masuk sekolah balikkkkk,... :(
Alhamdulillah selesai juga 3 subjek daripada 6 subjek.. 2 hari ni tidur memang tak cukup langsung.. Hayaaaa... sabar2x.. Nak 4.0 flat kena laaa bersabar.. InsyaALLAH laa dapat 4.0..Tak dapat 4.0 dapat 3.0 pun dah kira okeyh laa tuh.. hehehehehe...
okeyyh laa memandangkan dah habis exam,aku nak buat projek ZzZzZZzZZZZzzZZZzzzz...eehhehhehe... Ptg nanti boleh stdy subjek lain pula smpai esok paginya.. Haaaa,kauuu sampai tak payah tdur pun tak.. ehehhe..
Ok bye.. Salam.. (^_^)

1 ulasan: